Jo jag. Hej på er alla! Förlåt för dålig uppdatering men jag är helt enkelt för slö för att skriva nåt. Men om jag ska sammanfatta dagarna sen jag skrev senast så låter det ca såhär; skola, träning, plusgrader, ingen snö, 20 minus, knappt snö då heller, inställda tävlingar pga kyla, inga skidor sen i tisdags typ, löpning, gym, cirkelträning, Sollefteå, vinst, seg, vill åka skidor, cirkelträning igen, pröva yoga, vill åka skidor ännu mer.
Så för att fördjupa mig i vissa saker som kan ge vissa frågetecken så kan vi ta inga skidor sen i tisdags och Sollefteå, vi börjar med skidor då som jag nu inte har stått på sen i tisdags, förutom i typ sammanlagt 30 min på tävlingen i Sollefteå, det har alltså varit för kallt för att åka och sen så min och pappas rätt galna tripp till Sollefteå vilket resulterade i ett stycke vinst och ett stycke över 9 timmar i bil på en dag. Nu får jag nog kanske förklara mig lite om varför vi valde att åka dit? Jo det var så att det skulle ha varit 2 tävlingar i Norrbotten i helgen men båda blev då inställda pga kyla MEN JAG VAR SÅ TÄVLINGS- SUGEN ATT JAG HÖLL PÅ ATT DÖ så pappa efteranmälde mig till ett lopp som heter Graningerundan och jag lyckades som tur var dra till med en vinst trots att jag var seg som gummi och att hjärnan inte ville fatta att det var tävling, den ville nog bara sova.. Men nu är det iallafall dags att sova, ni kan ju hålla tummarna för att jag uppdaterar imorgon, haha. Godnatt 😴

Kommentera

Publiceras ej