Häj, som ni kanske förstår på rubriken så har denna helg varit rätt så fullspäckad med tävlingar, vilket betyder ca 0 i sömn för mig pga att jag blir så sjukt nervös innan tävling, men hursomhelst så gick det iallafall rätt så bra, jag lyckades vinna båda tävlingarna och det är ju roligt å så. Problemet är bara att KÄNSLAN finns inte där, typ dendär perfekta känslan av 100% form och koncentration men det är ändå roligt och vinna. Såklart. Dessutom så kom pt fram å intervjuade mig efter målgång idag på HEMArännet och Tilde å hennes mamma kom och tittade vilket var superduper roliiiigt 😃
När jag sen kom hem så bakade jag och for å såg Frozen på bio med Tilde å Hanna denvarmegasuperduperbra och verkligen vackert gjord 5 av 5 ☆ på den. Men nu är det dags att sova. Sleep tight and don't let the bedbugs bite.
x


Kommentera

Publiceras ej