Hej, nu var det kväll igen, och jag sover inte än, även fast jag vet att jag måste. Min kropp kommer aldrig orka med all den träning jag håller på med, så detta inlägg får bli kort så får jag försöka vara duttig och skriva mer imon.
Så idag har jag ju såklart varit i skolan vi hade längsta dan idag, låter säkert skitjobbigt men våran längsta dag är bara till 15.10 och sista lektionen är idrott, så jag klagar inte. Men efter skolan så fick jag skjuts hem av farfar också gick jag, Christoffer och hans kompis ut med Amber eller dom följde med mig till Martina och typ "släppte av" mig också gick dom hem och jag stannade hos Maggan och var med henne å Tilde en stund. Sen for jag hem å åt middag och tog det lungt i typ 2 h och gick ut och tränade löpning och styrke, fyfan trött jag ä på det nu JAG VILL ÅKA SKIDOR!! Jag kommer typ it ihåg när jag skateade senast.
Imorgon så har jag iallafall bad dirre på morgonen och sen så har jag vanligt till typ 14.40 och sen så är det träning som gäller och imorgon så SKA jag åka skidor om det så är -45 och extermt snöfall. Eller iallafall -15 å lite snö, haha. På onsdag är det gymmet som gäller och kanske lite kortare skidpass efter.
Men nu är det dags att sova, godnatt.






Kommentera

Publiceras ej